مزایای چوب پلاستیک بازیافت شده
نوشته شده توسط : الوارکده

جایگزین چوب سنتی ( چوب درختان )، چوب پلاست بازیافتی روشی بسیار موثر است که با کمک آن پروژه های ساختمانی می توانند با محیط زیست سازگار باشند. چوب پلاستیک به محصولات شبیه چوب ساخته شده از پلاستیک بازیافتی گفته می شود که گاهی اوقات با مواد دیگر مانند روکش چوب و سایر الیاف بازیافتی مخلوط می شود. سپس محصول کامل به عنوان جایگزینی برای چوب، بتن و حتی فلزات استفاده می شود. پلاستیک هایی مانند پلی استر، فنولیک، پلی استایرن و وینیل برای اولین بار در اوایل دهه 1900 ساخته شدند. از جمله انواع پروژه های ساختمانی و خانه های چوبی که چوب پلاست می تواند برای آن مواد اولیه موثری باشد، نرده های پلاستیکی پلی اتیلن با چگالی بالا است.

دوستدار محیط زیست - یکی از بزرگترین مزایای استفاده از چوب پلاستیک بازیافت شده این است که یک روش سبز موثر است. با هدایت پلاستیک ها از محل های دفن زباله، شما وظیفه خود را نسبت به محیط زیست انجام می دهید، زیرا پلاستیک های غیرقابل تجزیه که در طول زمان در محل های دفن زباله رسوب می کنند، محیط را خراب می کنند.

با دوام - این واقعیت که این ماده مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و غیر متخلخل است باعث می شود که بسیار با دوام باشد. همچنین در برابر حشرات و رنگ های های ساختمانی مقاوم است که برای سیستم حصار بسیار مناسب است. علاوه بر این، ترک نمی خورد که برای تجهیزات زمین بازی مناسب است زیرا زیر دست و پا تکه تکه نمی شود. این دوام برای نرده های پلاستیکی پلی اتیلن با چگالی بالا نیز ضروری است.امروزه به علت دوام بالای این ماده با استفاده از آن محصولات چوب پلاست بسیاری مانند : پله چوب پلاست،دور استخر چوب پلاست، نمای چوب پلاست، آلاچیق چوب پلاست و ..... تولید میشود.

نگهداری آسان - کسانی که در طول سالها تجربه نگهداری از چوب را داشته اند می دانند که گاهی اوقات چقدر چالش برانگیز، پرهزینه و ناامید کننده می شود. با این حال، با چوب پلاستیک، هیچ نیازی به تعمیر و نگهداری ندارید. علاوه بر این، از قبل رنگ می شود، بنابراین نیازی به رنگ آمیزی ندارد.

اقتصادی - این واقعیت است که در مقایسه با چوب بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که ممکن است قیمت خرید بالاتری داشته باشد. هنگامی که هزینه های نصب، تعویض، تعمیر و نگهداری را در معادله قرار می دهید، متوجه می شوید که چوب پلاست در طول عمر محصول و هزینه های شما صرفه جویی می کند. این ویژگی دیگری است که حصار پلاستیکی پلی اتیلن با چگالی بالا را پایدار می کند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده ی نمونه پروژه ها به الوارکده مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: چوب پلاست الوارکده , عرشه ی چوپ پلاست , نمای چوب پلاست , کف پوش چوب پلاست , دیوارپوش چوب پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: